Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

poniedziałek, 8 października 2012

Wyróżnienie - bardzo mi miło!

Wsród całego zgiełku i zamieszania w związku z przygotowaniami do finału Tygodnia Książki, dzis spotkała mnie rzecz bardzo miła. Dostałam blogowe Wyróżnienie.
Mam ostatnio mało czasu na dekupażowanie i zaglądanie do bloga, a to wszystko za sprawą tego, że mamy tu w Hadze, jak i w całej Holandii cos takiego jak Kinderboekenweek - czyli Tydzień Książki, który formalnie zaczął się już 3 października, a kończy się finałem 14 października, w naszym miescie w Stadhuis Atrium aan het Spui. Mamy tam swój polski kram z książkami i program artystyczny przygotowany przez moje koleżanki i dzieciaki z polskiej szkółki sobotniej, gdzie mam zajęcia z plastyki. I też na tej imprezie będę miec zajęcia plastyczne, poza tym robię dekokacje do przedstawienia.
Tak więc hażanki i okoliczne mamy zapraszam w niedzielę z rodzinami od 11.00, wtedy to startuje polskie podium. Impreza potrwa do 17.00.

Wracając do wyróżnienia, radosc sprawiła mi Mayanna z bloga Fabrykantka Aniołków . Dziękuję Ci Aniu, za odwiedziny, komentarz i wyróżnienie, to bardzo miłe :)


Obiecuję wkrótce skupic się na blogowaniu i puscic wyróżnienie dalej w obieg. Mam kilka swoich "typów".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz