Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

poniedziałek, 30 września 2013

Coś dla damy

W końcu doczekałam się jako-takiego słońca i mogłam zrobić zdjęcie ostatniej z moich zaległości. Toaletka miała pójść  na konkurs "Paris Vintage" na Forum Krainy Czarów, ale z wspominanych wcześniej względów, zalegała tu i tam.
Po konkursie już dawno, a ja ją dolakierowałam, przyciemniłam boki bejcą i wymiotłam kurze z przegródek. Pozostało mi jeszcze dorobienie zapięcia, bo na razie to co jest, to wspomnienie po wersji pierwotnej. Toaletkę dostałam od koleżanki jeszcze w Holandii, a rzeczą ciekawą jest to, że mam jeszcze jedną taką w pewnym wiejskim domku. Pewnie będzie następna w kolejce do ozdobienia.





Z innej beczki - dostałam nominację/wyróżnienie od Kingii z bloga Szczypta Magii . Dziękuję Ci bardzo, bardzo mnie cieszy, że komuś sie mój blog podoba :)


Zasady:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

7 faktów o mnie, to chyba musi byc jakies ArchiwumX ;)
1. Wróciłam na stałe do Polski po bodajże 9,5 latach w Holandii.
2. Lubię kolor pomarańczowy, ale nie lubię gotowanej marchewki.
3. Kawę mogę pić litrami, a i tak po niej ziewam ;)
4. Kocham góry - w szczególności Bieszczady.
5. Lubię starocie i rzeczy vintage 
6. Nie umiem pływać i boję się wody kiedy tracę dno. (horror)
7. Czuję sie na powrót w Polsce jakbym spadła z Księżyca ;) ale to nie znaczy, że nie jestem szczęśliwa :)

Oto moje nominacje:

12 komentarzy:

  1. O, super toaletka! U mnie 2 takie niewyrobione juz pare lat leza i wolaja o zmilowanie :) Edyta, czy pudelko ode mnie w ogole do Ciebie dotarlo? Zdazylo? nie chcialam Ci glowy zawracac, ale mnie ciekawosc zzera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny :) Aniu, paka doszla, dzien przelezala u sasiada po czym w dniu odjazdu sasiad widzac ze moj maz zbiera graty do transportu , przyniósł mu ją. :) Serdeczne Ci dzieki za taki ogrom serwetek, juz mam drobne plany poczynione co do użycia :) Podaj mi na privie nr konta :) sciski ciepłe :)

      Usuń
  2. Przepiekna toaletka! Motyw wyglada rewelacyjnie! Z faktow powyzej wynika, ze mamy ze soba duzo wspolnego hehe. Marchewke zdecydowanie wole surowa a najlepiej pieczona - mniam! Dziekuje ogromnie za wyroznienie, nawet nie wiesz jak cieplutko mi sie zrobilo na sercu! Pozdrowienia z UK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie ale zaczyna się październik a ja totalnie nie mam czasu na tego typu zabawy niestety :(

    Obawiam się że i blog mój ucierpi bo nie bardzo mam kiedy zdjęcia nowych prac wrzucać :)

    Jeszcze raz dziękuję ale muszę odmówić kontynuacji dalszej zabawie. Pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Magdo, nic się nie stało. Trzymaj się ciepło tej jesieni i czekam na twoje prace :)

      Usuń
  4. Pięknie udomowiłaś tą toaletkę. Bardzo podoba mi sie kompozycja i kolory oraz super kraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tak wspaniałe docenienie moich prac;)

    pięknie ozdobiłaś to pudełeczko,w ogóle swietnie ono jest wykonane z tym lustrem...ech nadało by się na toaletce.Ale jak to mówią szewc bez butów chodzi haha

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja trafiłam do Ciebie. I też sobie pobuszuję tutaj!
    I bardzo bardzo się cieszę z naszego spotkania!
    Buziaki ślę. Marta

    OdpowiedzUsuń