Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

sobota, 26 października 2013

Pierwsza bombka tego roku :)

Kiedyś trzeba było zacząć. Zanim mnie grudzień zastanie, trzeba ruszyć z miejsca. Co prawda dużo zdarzeń i nowych sytuacji nastało w tym miesiącu. Bo i coś sie dzieje w sprawie warsztatów dekupażowych i zaczęłam zajęcia z florystyki, i mam głowę pełną pomysłów :)
Już w grudniu 6-8.12.13 kolejna odsłona BuzzArtu, kiermaszu w moim plastyku w Rzeszowie, na którym w końcu stanę osobiście, co bardzo mnie cieszy. Zapraszam serdecznie z tego miejsca, nie tylko na moje stanowisko.
Tak więc czas produkcji bombek nastał. Żeby wskrzesić dobrego ducha do pracy i żeby mi tu stał nad głową i mobilizował, bombeczka przywieziona jeszcze z Holandii, duża, fi 16 chyba. Wykonana po sezonie, teraz trochę ją zliftingowałam. Prace już w świątecznym anturażu pięknej daglezjii.
Tego roku postawiłam na biżuterię. Były i są jeszcze bransoletki, ale są też medaliony, będą kolczyki. Podkłady zamawiałam w fajnym sklepie Beadspl. Polecam, bo jestem bardzo zadowolona z obsługi i szybkiej wysyłki.



8 komentarzy:

  1. Świetne prace! Bardzo podoba mi się kolorystyka na bombce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombeczka bardzo fajna, kolorystykę super wybrałaś! A i biżuteria świetna!
    Do BuzzArtu już drugi tydzień wysyłam zgłoszenie i wysłać nie mogę. Zachęciłyście mnie z Gosią więc może się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Marto, koniecznie :) Więc slij, byle szybko :)

      Usuń
  3. piękna bombka!coraz wiecej prac swiątecznych obserwuję na blogach,chyba rzeczywiscie czas start;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw na bombce wybrałaś jak marzenie.
    Aż żal, że tylko jedna fota, bo patrzę i mi się wszystkie najlepsze bajki z dzieciństwa przypomniały.
    Czas zabrać się za świąteczne ozdoby powiadasz?
    No czas, już czas...

    OdpowiedzUsuń
  5. Olinto, ona dookola jest taka sama, motyw sie powtarza. Cos mnie w ogole korci zeby bombki porobic tego roku w granatach, odkopalam pare ciemniejszych motywów. Dziękuję
    No i mobilizuje cię do pracy - tak więc bombki wyklejac marsz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postawisz na biżuterię? Zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak - w końcu trzeba zacząć :) Bardzo mi się podoba motyw na bombce :) U mnie 5 bombek w obróbce - zobaczymy co z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń