Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

sobota, 19 lipca 2014

Przygód kilka z letniej głuszy :)

Czasu sporo, to i post kolejny, gorrąco w tym lipcu, niech się dzieje. Tutaj prac kilka które zrobiłam siedząc w głuszy bez mediów. Jeśli pogoda  - dzieciaki w basenie lub w lesie - a ja przed domem lub w środku -jeśli zbyt gorąco. Ja i moja magiczna skrzynka ;) Zabrałam taki spory przeprowadzkowy karton a w nim to co konieczne do dekupażu. Pełnia szczęścia :) Kilka wintagowych prac tam powstało, wykańczałam też kapelusze z poprzedniego posta i kilka jeszcze drobnic. Poza tym w innym nieco miejscu pastwiłam się nad czyszczeniem sporej rozmiarów tacy, która pachnie czekoladą - ciekawa jestem czy któraś z was też zamawiała tace z upadłej fabryki czekolady i co na nich zrobiłyście. Moje czeka jeszcze naprawianie ubytków. Zapraszam :)
Ps. Info ws. wysyłki cukierasów z Candy. W najbliższy poniedziałek wysyłam, paczuszki już popakowane :)
















Fantastyczne tace z fabryki czekolady. Wciąż pachną, mimo wielokrotnego ścierania. Ciekawe czy też będą po kompletnym zdekupażowaniu. ;)

14 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem oglądając takie cuda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny segragator !! świetne spękania!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rocznicowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne prace !!!! podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  5. mój nr 1 to róże w niebiąnskiej otoczce :) cuuudne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wam za odwiedzinki i komplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne, ale segregator cudnej urody aż sie napatrzeć nie mogę a o tych tacach nic nie słyszałam. Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że praca w głuszy zaowocowała. Świetne prace:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka...zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak! i chętnie bym się jeszcze tam oddaliła na spokojne tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie segregatora! Świetne, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Segregator cudny - gratuluję, a o tacach nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń