Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

piątek, 18 listopada 2011

Bałwanek - reaktywacja i cukierkowe puzderko

W zabieganiu dzisiaj, ale wszystko na jednej nodze, zaraz wiec zmykam.
Ponieważ puszka z bałwankiem poniżej się zatrzaskiwała, zrobiłam inną - tym razem ze sklejki.
Z tego samego materiału jest małe pudełeczko o długosci 6 cm.

Poza tym udały mi się dzis zakupy, szukałam daleko a okazały się być blisko - mam nowe motywy serwetkowe i dwie duże styropianowe kule fi 15 ;), bo inny bałwanek czeka na dekoracje. I zakupiłam trochę zawieszek do styropianowych kul, i zawieszki do lusterka, no i snieg w końcu wpadł mi w ręce. Udało mi się też zamówić krak dwuskładnikowy w sklepie B-Quadraat, ale będę musiała na niego poczekać.




1 komentarz:

  1. noo, szalejesz Kobieto :)Fajnie, ze tak Cie wciagnelo. Amorkowe pudelko mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń