Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

czwartek, 17 listopada 2011

Próba druga i lusterko :)

Dzis zmieniłam tło dzięki radom bardziej obytych blogowiczek i członkiń Forum Kraina Czarów. Mam nadzieję, że obecne nie będzie odwracać uwagi od tego co prezentuję na zdjęciach.

Poza tym chciałabym podziękować Ani z Rucphen za cudną przesyłkę, która dotarła do mnie chyba błyskawicą, bo już wczoraj po południu gładziłam te piękne Foxwoody :) Dziękuję serdecznie i mam nadzieje że uda mi się ozdobić kilka bombek motywami Foxwood Tales. Fotki wkleję później, teraz zas ruszam na łowy. Również dzięki Ani wiem który lakier kupić, lecę więc w kierunku centrum :)

I guzik, nachodziłam się jak głupia, nic nie kupiwszy sensownego. Mam jedynie pena do robienia perełek na bombkach. Pipoos dał plamę. Wniosek jest taki, żeby zamawiać co trzeba w Polsce, bo tutaj w Holandii to kicha w temacie. Z wyklejanek popularny jest tu decopatch.

Dołączam lusterko, które brało udział w kokursie na wyżej wspomnianym forum, not dużych nie zdobyło, ale jak na pierwszy raz to może być, obawiałam się że przy tych wszystkich niesamowitych pracach zostanie pominięte milczeniem ;)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz