Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

czwartek, 28 marca 2013

Jajecznie

Święta tuż tuż i choc juz trochę odpusciłam z robótkami, to jeszcze jajka wciąż "na tapecie".
Oba wykonałam na żywo na Eierbeurs w Wassenaar. Miały tylko przygotowaną powierzchnię. Tulipanowe wczesniej pokropkowałam, a jajo z pawiem wczesniej było skrakowane. Użyłam tu kraku Perfetto Large.
Krak nie przebija przez motyw chyba tylko dlatego, że wzór jest bardzo bogaty i dużo się na nim dzieje.
Tulipankowe zgłosiłam do konkursu na forum dekupażowym Kraina Czarów. Przyszło mi konkurowac z taką iloscią pięknych prac, że nie zostało zauważone, ale wcale mnie to nie dziwi :)
Jajka w pełnej krasie :)




Witam też ciepło nowych obserwatorów i wszystkich odwiedzających. Dziękuję za miłe komentarze :)
Życzę wszystkim radosnej i pogodnej Wielkanocy! Dołączam bukiet krokusów z własnego ogródka :)



11 komentarzy:

  1. zrobiłaś przepiękne pisanki^^

    OdpowiedzUsuń
  2. to drugie pokrakane jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam za komentarze i odwiedziny. Zyczę wszystkim radosnej Wielkanocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! I zgadzam się z Kejti, jajo z pawiem rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje pieknie za odwiedziny i slowa uznania dla moich jajuszek. Musze sie wziasc do pracy i mam nadzieje ze cos wkrotce pokaze nowego, zwl. ze odwiedzilam dzis fantasyczny Crea Weekend w Riswijk'u. I cos tam nawet kupilam. jednak najpiekniejsze to byly quilty i patchworki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, że bierzesz udział w moim candy :-) Uwielbiam te zabawy, przede wszystkim dlatego, ze mozna dzieki nim łatwiej odnaleźć sie w sieci. A nie darowałabym sobie, gdybym nie znalazła Twego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń