Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

środa, 11 grudnia 2013

Bombkowe spotkania ;)

I już po weekendzie, i po IV BuzzArcie, który minął nie wiadomo kiedy. Wśród mnóstwa pięknego i unikalnego rękodzieła, znalazło sie miejsce i na nasz kramik, który dzieliłam z Gosią i Justyną. Dziękuję wam dziewczyny!. Miałyśmy też okazję spotkać się z Martą, pogadać, pośmiać się i umówić na wspólne tworzenie. Wszelaką dokumentację fotograficzną można obejrzeć TU . A moja krótka fotorelacja z naszego spotkania na końcu posta.

Przyszedł czas na bombki. Te które tu pokażę już znalazły nowych właścicieli, co bardzo mnie cieszy :) Część na BuzzArcie, a  część na wczorajszym kiermaszu w szkole mojego syna. Ten kiermasz też przyniósł mi nowe kontakty i fajne perspektywy na przyszłość. Co to wyjdzie czas pokaże, ale po raz kolejny przekonałam się, że świat jest bardzo mały, a ludzie o podobnych pasjach bardzo się przyciągają :)












I krótka fotorelacja z IV BuzzArtu i naszego spotkania. W następnym poście pochwalę się efaktami poprowadzonych przeze mnie warsztatów "Zdekupażuj sobie serce", które miały miejsce na targach :)



9 komentarzy:

  1. Gratuluję wzięcia udziału w takim fajnym przedsięwzięciu ;)
    A bombeczki śliczne! Właśnie też się przymierzam do zrobienia ich techniką decoupage :)
    Pozdrawiam :)
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki! <3
    szkoda, że tekstu nie widać pisanego na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bombeczki, mi wpadły w oko biało-czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki bardzo ładne i przyłączam się do zdania, że pasja przyciąga ludzi podobnie zakręconych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Banieczki widziałam w realu, super były, bo poszły w świat w inne raczki. Dzięki Edytka za wspólnie spędzony czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak jak Gosia... Wszystko na żywo widziałam, podziwiałam. I bardzo miło wspominam spotkanie z Wami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności!! Te krzyżykowe są super :) zresztą wszystkie to takie małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zazdrością patrzę na bombki - zwłaszcza te a la haft krzyżykowy ;)

    OdpowiedzUsuń