Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

sobota, 7 stycznia 2012

Serwetkowo :)

Dzisiejszy dzień miło mi się zaczął, odwiedziła mnie Kulinia, a potem nadeszła miła paczuszka :) Zamówiłam we czwartek serwetki i dotarły do mnie piorunem, czyli dzisiaj. Niedawno odkryłam rewelacyjną holenderską stronkę gdzie mogę zamówić serwetki na sztuki, a wzory są przeswietne. Cos naprawdę super dla dekupażystek w Holandii. Nie muszę już chodzić po miescie i kupować całych paczek, a zamówienie realizowane jest zaraz po opłaceniu. Polecam stronkę Conny, oprócz serwetek, można dostać tam preparaty i przedmioty do dekupażu: Conny Frutsels Dorzucam fotkę moich serwetek :)

2 komentarze:

  1. Fajne wzory wybralas :) A teraz do roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no, a jakze juz zacieram rece, a we wtorek lub srode ruszam na kringlopy ;)

    OdpowiedzUsuń