Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

piątek, 10 lutego 2012

Mega paka

Piszę na gorąco, bo jak tylko otworzyłam paczkę od Grażyny z Lochem to osłupiałam wprost i zrobiło mi się gorąco. A w paczce masa posegregowanych tematycznie serwetek, nie wiem ile, ale dużo, bardzo dużo. Przejrzałam jakis mały procent, bo każdą rozkładam, wygładzam, cieszę oczy. Mam już swoje faworytki i oczami wyobraźni widzę to co nimi ozdobię. Po stokroć Ci dziękuję Grażynko. Już za chwilę dalszy ciąg oglądania, tylko muszę ochłonąć i idę celebrować ;)
No i do tego zaskoczenie niesamowite - Grażyna podarowała mi również Dale do dużych spękań i proszek do wypełnień. Bardzo miło zaczął mi się piątek :)
Poza tym poczta holenderska zadziwia mnie już kolejny raz, działają błyskawicznie, nawet w mrozy. Paczka została wysłana wczoraj. Nawet żaden emotkion tu nie pasuje bo nic nie oddaje mojej euforii.

8 komentarzy:

  1. o ja:-) no to zazdroszcze takich slodkosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie z czego wybierac na kreatywnym wieczorku :)) no i z checia sie podziele

    OdpowiedzUsuń
  3. raaaany, ze tez ani dzisiaj ani jutro nie moge tego wszystkiego popodziwiac :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent :) I ile nowych serwetkowych możliwości :) Czekamy zatem na nowe prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobrażam sobie co czujesz! :)
    Ogromny i wspaniały prezent otrzymałaś! tylko pozazdrościć :)))
    Czyń teraz cuda :)))
    pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bratki, które widać wyglądają bardzo obiecująco. Zazdroszczę i nie, ja po takiej paczce na pewno przez kilka dni nie mogłabym spać.
    Pozdrawiam i czekam na owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodze tu dzis w pracowita sobote, (mielismy szkolny karnawal a ja zostalam oddelegowana do malowania twarzy i do roli speca od dekoracji) a tu tyle komentarzy :) dziekuje Wam; fakt paka jest imponujaca, wczoraj wieczorem posegergowalam mala czesc tego serwetkowa. Owoce z ozdabiania z pewnoscia pojawia sie juz niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęściara :-D tylko pozazdrościć i życzę milej zabawy z taka ilością serwetek :)

    OdpowiedzUsuń