Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

piątek, 30 listopada 2012

Bombki pączkują ;)

Podobno zima idzie i Święta za pasem. U mnie nawet przymrozek byl dzis z rana, a tak poza tym to slonecznie i w ogole nie czuc, że już niedługo Gwiazdka. Po tym jak wysłałam moje wyroby w swiat, postanowiłam zrobic sobie troche oddechu od dekupażowania swiątecznych ozdób. Niemniej jednak czeka mnie jeszcze zrobienie bombek w charakterze prezentów, w tym dla sympatycznej pani ze sklepu z czekoladkami u której zaopatruję się w piękne serwetki. Jakież było jej zdziwienie kiedy wyjasniłam po co i dlaczego tak często je tam kupuję. I moje dwie koleżanki również ;)

Witam nowe obserwatorki i obserwatora bloga, dziękuję wam, że jestescie, zachęcam do komentowania i zapraszam Was do ponownych odwiedzin. Melduję też, że wygrane przez Annę i Agnieszkę Candy szczęsliwie i bez uszczerbku do nich dotarło.

Na koniec listopada pierwszy rzut bombek, moze nie jakies super-hiper i pewnie długa droga przede mna w zdobieniu powierzchni obłej, ale.. raz kozie smierc ;)))








14 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty do mnie dotarły, czuję jakbym wygrała nagrodę główną a nie pocieszenia. Wszystkie prezenty można zobaczyć na moim blogu
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/11/odrobina-szczescia.html
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję.
    A bombki są fantastyczne szczególnie te z jelonkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bombki, takie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne babki, najbardziej mi sie podobaja te z jeleniami. Brawo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombeczki w dechę, szczególnie muchomorkowe. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. co gadasz, mi sie wydaje ,ze calkiem dobrze ci idzie ta forma okragla.
    przesliczne sa bombeczki, najbardziej podobaja mi sie te z ptaszkami
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze i wesołe bombki. Mi przypadły do gustu z domeczkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te Twoje bombki. Muszę kiedyś spróbować tej metody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na forum spodobała mi się z jelonkiem, ptaszkowa to wiadomo, że fajna, a teraz zachwycam się tą z domkami, niecodzienny motyw, a tak fajnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje, dziekuje, dziekuje za takie komplementy, az mi cieplo na sercu - bo ja jestem strasznie krytyczna wobec swoich prac. Agnieszko domki sa dunskimi motywami, ktore kiedys dostalam od kolezanki po sezonie swiatecznym, fajnie sie bawilam docinajac je :) Krasnale tez przyjechaly z Danii, ciesze sie, że sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bombeczki... wszystkie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bombki i ozdoby ;-)) U mnie tez dzisiaj mrozik i mały śnieg, ale śladu po nim nie ma ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wczoraj i dzisiaj podziwiam Twoje dzieła na buzzarcie, mam stolik obok Twojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne bombeczki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń