Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

poniedziałek, 19 listopada 2012

Ekspresowe losowanie :) i nadal zimowo.

Aby nie trzyymac nikogo w niepewnosci, a czas ku temu sprzyjał pomiędzy jednym lakierowaniem a drugim - zabrałam się za losowanie. Ale na początku chcę Wam podziękowac za tak liczne odwiedziny i udział w Candy. Witam też nowe obserwatrorki i mam nadzieję, że rozgoscicie się u mnie na dłużej wpadając czasem z wizytą i komentarzem. Nie myslałam nawet, że liczba uczestniczek przekroczy 20 osób a co dopiero 60.
W zawiązku z tym postanowiłam nagrodzic dwie osoby.
Skorzystałąm z pomocy Randoma i tak nagroda główna trafia do osoby ukrytej pod:

a jest nią:

agach z bloga niebieskosci
Nagroda pocieszenia, ale mysle, że równie smaczna i kolrowa
trafi do:

Anko z bloga handmade-anko

Tu musiałam na nowo rozdysponowac numerki, bo odrzuciłam już ten, który był przyporządkowany laureactce i mimo, że Anko w zapisie ma nr 47, to redukując o jeden, random pokazuje 46 :)

Gratuluję! Mam nadzieję, że posmakują wam holenderskie cukieraski :)
Dziewczyny proszę was o kontakt na priva celem podania adresu do wysyłki, w sobotę podam paczuszki dla was osobom jadącym do Polski (tesciowie) i stamtąd zostaną one wysłane do Was.

Dziękując wszystkim za zabawę chciałabym napisac, że poznałam wiele ciekawych blogów, i do wielu z was z pewnoscią wpadnę ponownie. Dla was pierwsze ozdoby choinkowe. Bombki "psychodeliczne sówki" ;) i filcaczek - dwustronne serduszko, powstało na babskim spotkaniu u Kulinii, gdzie miałam okazję spróbowac filcowania na sucho na styropianowej formie.




15 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom! Piekne bombeczki, a serduszka sa przesłodkie! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom! :) a ozdóbki urocze :) kocham sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze sie nie udało ;) A dziewczynom serdecznie gratuluje ;)A bombki wyszły.. bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyną i dziekuję za zabawę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubię nie wygrywać :-) Gratulacje, Dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla tych co wygrały- a ja pogrążam się w bólu z powodu braku szczęścia w losowaniu:( nie lubię randoma i tyle:(

    bombki super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęśliwców :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Psychodeliczne sówki są pierwsza klasa! Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynom gratuluję, a spotkania twórczego zazdroszczę. Śliczne te sówki. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dziękuję!!! Cieszę się przeogromnie...nie próbowałam jeszcze holenderskich słodyczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla wygranych. Ja tez jestem wygrana, bo dzieki tej zabawie dorobilam sie w koncu swojego miejsca w sieci i pilnie prowadze bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio bez przekonania biorę udział w Candy bo szczęście omija mnie wielkim łukiem a tu taka niespodzianka. Bardzo się cieszę i dziękuję. Mam nadzieję, że będziesz zaglądać na mój blog, serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę. Bombki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za zabawę :) szkoda, że nie będzie mi dane spróbować słodkości holenderskich, chociaż, to zdecydowanie lepiej dla mojego tyłka ;)
    psychodeliczne sówki świetne, wesołe i takie niestandardowe na bombkach :D
    filcaki też sympatyczne

    OdpowiedzUsuń