Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

piątek, 16 listopada 2012

Odrobina kiczu w swiątecznym klimacie ;)

Tak, tak tytuł jak najbardziej swiadomy. Wczoraj swiętowałam roczek mojego bloga :) I tak jak rok temu własnie nadszedł czas na przygotowania do kiermaszu swiątecznego. Częsc prac juz pojechała we własciwym kierunku, ozdoby jeszcze sie robią, bombki prawie gotowe. To, co tutaj zaraz pokażę - mam swiadomosc, ze nie jest najwyższych lotów, ale zdążyłam się przekonac, że takie rzeczy jak talerze pod swiece, czy patery pod owoce mają wzięcie na kiermaszach.
Do tego miałam tu przygody z krakiem dwuskładnikowym Crackle Perfetto large i wyszlo jak wyszlo, tam gdzie mi zalezalo zeby spęki były duże wyszła drobna siatka, a na małych pudełkach na odwrót, w dodatku tak popekał, ze aż odpryskiwał. czy któras z was może mi doradzic, co mogę zrobic, (albo co robię źle) by się tak nie działo?
Poza tym eksperymentowałam tu z transferem - aniołki na pudełkach sa nałożone przy pomocy swietnego medium do transferów Power Print firmy Powertex. Muszę spróbowac z tkaniną.
Coby nie przedłużac pod krytykę poddaję.











22 komentarze:

  1. Skoro to jest kicz, to ja jestem od dziś całym sercem fanką kiczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kicz . Pudelko z aniolkami - boski klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wzory. Gdzie ten kicz? Nie widzę. Może źle paczę. Mi się bardzo podobają wszystkie Twoje wytworki. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Talerze piekne ,bardzo mi się podobają i wcale kiczowate nie są,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham kicz :-))) kiczem dla mnie jest barok i rokoko, a ja lubię ten cukierkowy styl i Twoje 'kicze' świąteczne też bardzo lubię - nie ma to, jak dobry kicz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem co Ty chcesz od tych prac- chciałabym osiągnąć kiedyś twój poziom w dekupażu- jesteś mistrzem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Ostatni talerz jest cudowny!!! Ja na święta jeszcze nic nie zrobiłam decu... ostatnie dwa tygodnie to wprost pogrom... wiecznie nie miałam czasu... a jeszcze sobie wymysliłam projekt świąteczny wymagający czasu... więc każdą wolną chwilę wykorzystywałam na klejenie, cięcie... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię Taki kicz!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie Ci to wszystko powychodziło! co do cracka to slyszalam teorie ze jesli nakladasz grubsza warstwe to wychodza szerokie spekania, a gdy warstwa jest cienka wychodzi siateczka... wydaje mi sie ze co medium to inna teoria ale moze warto sprobowac;) jestem ciekawa jak zrobilas ten transfer bo sama mam zamiar debiutowac w tej technice i zbieram info:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aniołki transferowe są przepiękne, super dobrane kolorki, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobają prace - są b. klimatyczne :) A skąd masz taki piękny moty z jeżykiem?? jejku jak mi się podoba!! ogólnie talerzyk dla mnie rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co...a ja zauważyłam, że bierzesz udział w mojej rozdawajce (banerek na pasku bocznym), a nie mam komentarza u siebie o Twoim zgłoszeniu...nie wiem czemu tak się stało..czy pisałaś coś? u mnie nie ma zatwierdzania, na e-mail też nic nie przyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. świąteczny kicz? a to dobre :-) chciałabym taki u siebie
    serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  14. Impresjo, dziekuje za zwrócenie uwagi, pisałam, dosc rozwlekle i... chyba cos sie stalo ze nie poszedl.... dodalam nowy :) Motyw mam "z darów". ;) które kiedys dostalam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace:) Mi osobiście się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie wszystko jest piękne. Bardzo podobają mi się duże spękania wokół aniołów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace bardzo wysmakowane.
    Pozdrowienia z Oslo Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  18. może się nie znam, ale kiczu nie widzę, za to widzę fajne, różnorodne, staranne prace w świąteczno zimowym klimacie :) brzegi talerza są super! ciekawa jestem, jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń