Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

wtorek, 29 maja 2012

Czarno biało - white tea, black tea

Czarno biało po raz kolejny. Ten motyw już kleiłam kiedys na tacy, a że taca znalazła nową włascicielkę, a motyw się spodobał jeszcze komus...; po krótkich ustaleniach siadłam do pracy. Tą osoba jest Marta i mam nadzieję, że herbaciarka się podoba, mimo iż jest bardziej biała niż czarna ;)





A na warsztacie mam jeszcze kilka innych drobiazgów, mam zamiar wkrótce je skończyć i tutaj pokazać, mam nadzieję że jeszcze w maju. :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna! Nie widziałam takich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, podoba mi się ograniczenie do 2 kolorów, trochę nowoczesna, ale trochę pasee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, kolorystyka scisle narzucowa, czyli b&w, a motyw sam mi sie dopasowal. Jak cos jest narzucone w postaci wytycznych to staram sie tak zrobic, by mniej znaczylo wiecej. Tak mnie w szkole o kompozycji uczono ;)

    OdpowiedzUsuń