Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

piątek, 18 maja 2012

Wiosennie w Ockenburgh Park

Dzis nie będę prezentować żadnej nowej pracy. O decu też będzie posrednio ;) Wczesnym popołudniem wybrałam się z dzieciakami i babcią Mirą na spacer, a że pogoda była ładna i słońce grzało, aż miło a Ockenburgh Park rzut beretem przez ulice, to nie zastanawiałam się wiele. Poszłysmy podziwiać cudnie kwitnące rododendrony :) A to krótka dokumentacja spacerku.


Poza tym, to mam wiadomosć dla tych z was - głownie chyba hażanek - którym podobają się moje prace i chciałyby je kupić. Można je oglądać i nabyć w pracowni u Sylwii, Marzeny i Basi - Het Atelier
Dostałam tam małe goscinne miejsce w postaci półeczki, gdzie jest moja ekspozycja.


Het Atelier znajduje się na Genemuidenstraat 208, w budynku, który był kiedyś Urzędem Gminy. Wejście do pracowni przez 'wyjscie awaryjne' (nooduitgang), które znajduje się na skrzyżowaniu Genemuidenstraat i Maartensdijklaan. Het Atelier to pracownia, w której zakupić można niepowtarzalne, ręcznie robione rzeczy jak np. kartki okolicznościowe, zaproszenia, dekoracyjne akcesoria dla domu i wiele innych. Dziewczyny oferują również szycie ubrań na miarę i przeróbki krawieckie. W każdy wtorek organizują warsztaty m.in. robienia biżuterii, scrapbooking i decoupage. Na życzenie urządzają kreatywne przyjęcia urodzinowe dla dzieci ( i nie tylko)." /tekst z zredagowany z fanpagu Het Atelier, za zgodą włascicielki S. Wessel/.

3 komentarze:

  1. Spacerek cudny,na kwiaty mogę patrzeć godzinami.Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A, kochana, to ty nie w Polsce przesiadujesz? Ciekawa jestem czy masz dostęp do fajniejszych preparatów niż my:) Pozdrawiam, Dyzia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyziu, pod wzgledem preparatowym to Polska to jest Eldorado, tu w NL jest jakos ubogo, a technika malo rozpropagowana. W takiej sasiedniej Belgii jest juz o niebo lepiej, mysle ze dekupazystkom najlepiej by sie zylo we Wloszech czy Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń