Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

poniedziałek, 14 maja 2012

W wiosennym ogrodzie

Wiosennie, kwiatowo, majowo, to chyba będzie najbardziej pojemny wpis jak do tej pory. Ponieważ trochę się prac uzbierało, a jeszcze ich nigdzie nie prezentowałam, nadszedł ich czas. Te dwa tygodnie były pracowite, głównie po to by się pokazać i zaprezentować. Wczoraj mianowicie miało miejsce otwarcie pracowni u Sylwii, Marzeny i Basi. Dziewczyny zaprosiły mnie goscinnie do wystawienia swoich prac, z czego skorzystałam i bardzo im dziękuję za taką możliwosć. Oprócz wczesniej pokazanych na blogu prac, znalazło się kilka nowych, ozdobionych motywami głównie kwiatowymi. To kapelusze z rafii, nadające się wyłącznie na słońce :)












A teraz pojemniki kuchenne i herbaciarka. Pewnie znane są wam te motywy. Maki jak zwykle prezentuja się wdzięcznie. Większosć przedmiotów to moje udane łowy podczas vrijmarktu na Frederiku Handriklaanie w Hadze/Scheveningen, który - jak jeden z wielu - miał miejsce z okazji Dnia Królowej (30 kwietnia).









I na koniec dwie bransoletki. tutaj wykorzystałam wczesniej używany już papier do decopatch'u. Technika ta jednak trochę różni się od decoupage'u, ale lubię ten papier wykorzystywać na obłych powierzchniach.



I to na dzisiaj wszystko, ufff, ale nie spoczywam na laurach i ruszam do dalszego tworzenia, bo dostałam niezwykle energetycznego kopa :)

8 komentarzy:

  1. www.podkarpackie-rekotwory.blogspot.com

    Moje klimaty:) Romantycznie, pięknie, enigmatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdeczni! Przecudne prace!! jestem pod wielkim wrażeniem :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Was ciepło, mam nadzieje ze rozgoscicie sie tutaj na dluzej :) Dziekuje za mile slowa komentarza :) Wpadne z rewizyta.

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusze mnie powaliły na kolana:) przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O te piękne kapelusze, którymi się zainspirowałam! Już swój przerobiłam :)Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł z ozdobieniem kapeluszy!!! A maki jak zwykle zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł z ozdobieniem kapeluszy,są śliczne,

    OdpowiedzUsuń