Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

poniedziałek, 7 maja 2012

Wiosenne fiołki

A teraz cos z zupełnie innej beczki ;) Chyba po to by ocieplić holenderski wyjątkowo zimny maj. Nie to co upały w Polsce. Ponieważ i my mielismy nieco wolnego to pokończyłam to i owo. Ten przedmiot to hmmm... wlasciwie nie ma konkretnego przeznaczenia bo ni to chlebaczek, ni to pojemnik kuchenny, równie dobrze mógłby wylądować w łazience. Tak mi jakos te fołki (a pomyliłam je z bzami i długo tkwiłam w tym przekonaniu) tu podpasowały. Nie zdążyłam nimi wykleić swiątecznych jajek, więc znalazły się własnie tutaj. Kolory nie moje i stylistyka tez, ale może komus przypadnie do gustu :)






4 komentarze:

  1. Piękny jest i kolorki też rewelacyjne!
    pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na nasze spotkanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny dziekuje wam za odwiedzinki i komentarze, ciesze sie, ze ten fiolkowy motyw przypadl wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń