Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

wtorek, 1 maja 2012

Na błyskotki, koraliki i kolczyki

Majowe wakacje zaczęły się u mnie poranną burzą i kilkugodzinną ulewą. W dodatku psyche poniżej 0. Ale może warto zacząć maj od nowego postu, to nic ze w czarnym kolorze. Tą kasetkę zrobiłam już jakis czas temu, wciąż czeka na drobną kosmetykę, ale nie powiem gdzie. Potrzebna mi tylko czarna patyna, a chwilowo w moim pobliskim sklepie hobbystycznym nie mają. Z zewnątrz dwie różne serwetki w tym jedna z wielkiej paczki od Grażyny. W srodku i na spodzie czarna farba i ulubione bielidełko, ładnie wydobywające słoje.





6 komentarzy:

  1. piekna!! na zdjeciu nie widac, ktore fragmenty potrzebuja kosmetyki. Jak dla mnie super szkatulka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak piękna jest! Bardzo klimatyczna i ta kamea...mmm...miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko bardzo ciekawe lubię koronkowe wzory. Chyba sezon na tę serwetkę właśnie robię koszyk z jej motywem, niedługo pokażę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! cudowne;)






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę obserwować mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szkatułka! Z wcześniejszych prac urzekła mnie "mapowa" taca i "leśna" skrzynka na wino!

    Cieszę się, że dołączyłaś do mojego candy - mogłam dzięki temu do Ciebie zajrzeć;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za liczne odwiedzxiny i pozostawione komentarze, wczoraj szkatulka znalazla nowy dom i nowa wlascicielke :)

    OdpowiedzUsuń