Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Patynowana skrzynka

Dostałam tą skrzynkę jako gratis do tacy ( z rybami obecnie) w second handzie. Była nijaka, a jedyne co było i jest w niej fajne to zamkniecie. W srodku była ulotka nt. specyfiku na problemy gastryczne ;))) chyba dosyć wiekowa, pożółkła, z apteki której dawno nie ma sądząc po adresie i po tym co teraz znajduje się w tym miejscu. Ciekawe dosć hagenalia odkryłam przez przypadek :)


Tu w nowym wydaniu. Na zewnętrznej patynowana na zielono, w srodku pomalowana farbą akrylową. No i sliczny motyw z Foxwood Tales. Wysciółka z jest z kawałka szarego filcu.

4 komentarze:

  1. Fajowa ta skrzyneczka jest, na zywo prezentuje sie o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super skrzyneczka. serwetki poznaje;)
    A wlasnie, do mnie tez doszly, dzieki wielkie, wiekszosci nie znam, ciekawa jestem, skad je wytrzasnelas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tygrysku, serwetki sa z tutejszych sklepow, co prawda zaczelam sie rozgladac po takich miejscach jak sklepy z upominkami, kwiaciarnie (sieraden bloemen - takie polaczenie jednego i drugiego), cukiernie z czekoladkami, reformwinkels, sklepy typu 'Cook & Co', 'Dille & Kamille', sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń